Commence, een leverancier van CRM oplossingen voor middelgrote bedrijven, heeft haar Commence CRM On Demand-systeem versie 5.5 gelanceerd. Het Commence CRM On Demand-systeem versie 5.5 bevat een nieuw, intern chat- en volgsysteem, Microsoft Word, kalenderintegraties en een click-to-dial-functie op mobiele telefoons.
Middels de lancering van het Commence CRM On Demand-systeem versie 5.5 biedt Commence een enkelschermoplossing gebouwd voor e-mailmarketing, helpdesk ticketbeheer en marketingcampagnes, integratie met Outlook en Google Kalender, taken en kaarten. Andere opmerkelijke eigenschappen van het Commence CRM On Demand-systeem versie 5.5 omvatten rekeningscores, organogrammen, leadbeheer en een ingebouwd projectmanagementsysteem.
De belangrijkste, nieuwe functie van het Commence CRM On Demand-systeem versie 5.5 is conversaties, een intern chatsysteem, dat alleen in het CRM platform voorkomt. Met de groepschatfuncties en een Twitterachtige volgfunctie van het CRM systeem versie 5.5 zijn managers in staat meerdere medewerkers tegelijk te bereiken.
Andere nieuwe functies van het Commence CRM On Demand-systeem versie 5.5 zijn onder andere:
- Click to Dial: op zowel iOS and Android toestellen kunnen Commence gebruikers contactnummers klikken om te kunnen bellen.
- Microsoft Word integratie: CRM On Demand versie 5.5 stelt gebruikers in de gelegenheid om briefsjablonen met informatie toe te voegen in Commence.
- Verbeterde groepskalenderfuncties.
- Aanpassing van de kolombreedte voor ad hoc rapportages.