Onlangs is de vernieuwde website van Euromaster live gegaan. De website is vanaf nu het belangrijkste kanaal voor leadgeneratie en zal Euromaster helpen om beter te converteren. Enerzijds online, door meer aanvragen voor advies, reparaties en materialen. Anderzijds offline door meer websitebezoekers naar de filialen van Euromaster te leiden. Traffic, retentie, conversie en cross-selling zijn sleutelwoorden in het online verwezenlijken van de commerciële doelstellingen van Euromaster.
Snelle, pragmatische full service projectaanpak
Verschillende bedrijven binnen de LECTRIC Groep geven invulling aan het full service project. Samen werken zij aan de online strategie van Euromaster, realisatie van de website, hosting & support, SEO & SEA, statistieken analyse en ondersteuning op locatie door een webredacteur. Daarnaast is het project pragmatisch opgezet zodat en snelle oplevering van de website mogelijk was. In latere opleveringen zal de website, gebaseerd op Drupal, uitgebouwd worden tot het beoogde eindresultaat.
Over Euromaster
Euromaster is expert en marktleider in banden in Europa en specialist in voertuigonderhoud. Euromaster heeft als missie om hun klanten tijdens hun reis veiligheid, comfort en rust te bieden. Euromaster onderscheid zich door hun expertise in het bandensegment.