Selecteer een pagina

Middenmarkttechnologiebedrijf ClientTrax maakte pasgeleden bekend dat het de vastgoedindustrie wil helpen met een reeks diensten om hun IT werkzaamheden zoals klantrelatiemanagement (CRM), webontwikkeling en backoffice software te stroomlijnen. Daarnaast heeft het bedrijf sociale media marketingoplossingen die geïntegreerd kunnen worden met CRM en websystemen. Dit is de eerste industriespecifieke ondersteuning die ClientTrax aanbiedt.

Met een nieuwe reeks contactmanagement- en marketingproducten van Swiftpage kunnen Act! Contact en CRM software gebruikers van ClientTrax nieuwe contacten van het internet verbinden met gebruikers uit de database van hun eigen CRM systeem. Dit betekent dat marketing toegepast kan worden op potentiële klanten middels traditionele en elektronische kanalen.

De ontwikkeling van de website van ClientTrax betekent voor vastgoedbedrijven dat zij gemakkelijker kunnen werken met een aangepaste CRM aanpak die veel beter is dan de websjabloonaanpak die de meeste bedrijven in deze industrie hanteren. Wanneer CRM software wordt gebruikt om klanten een beter beeld te geven van wat een bedrijf te bieden heeft, dan zijn zij eerder geneigd een permanente connectie te maken.

De makelaarsindustrie heeft hetzelfde probleem als andere industrieën: er is net genoeg wat op CRM gebied gedaan kan worden om het bedrijf draaiende te houden. Het laatste wat dergelijke bedrijven nodig hebben is dat het (CRM) werk van de IT medewerkers ook door de stafleden uitgevoerd moet worden.