Selecteer een pagina

Onderstaand de top 5 Dynamics CRM 2013 ontwikkelingen en belangrijke tekortkomingen van deze CRM software:

Dynamics CRM verbeteringen
Een nieuwe en verbeterde User Experience (UX). De gebruikersinterface (UI) heeft ook twee grote veranderingen. Ten eerste de Yammer integratie, die nu in een effectief sociale bedrijfsnetwerk resulteert. Het is een geweldige sociale aanvulling, maar helaas beperkt tot interne sociale betrokkenheid. De tweede grote verandering is dat er nu sprake is van een procesdatatransportbesturing die effectief is bij de toevoeging van context aan andere statische records. In plaats van alleen maar het bekijken van een willekeurige recordname (account, contactpersoon, activiteit, enz.), toont de processtroom de recordgeschiedenis en de recordbestemming.

Microsoft Dynamics CRM 2013
Microsoft Dynamics CRM 2013 brengt nu Yammer, Skype en Lync samen met ondersteuning voor meerdere apparaten voor Windows 8 en de iPad. Tablets zijn een groot probleem in de CRM wereld, dus ondersteuning van de marktleidende tablet (iPad) met een iOS oplossing is zeer welkom.

Business Process Automation
Deze CRM technologie verhoogt de productiviteit van het personeel, vermindert bedrijfscyclustijden en helpt bij de beantwoording van moeilijke kwesties. Werkstromen in de CRM software zijn nu real-time en heeft Microsoft Actions and Business Process Flows toegevoegd. Acties verbeteren werkstroomtriggers en stimuleren besluitvormingsgedrag.

Business Rules
Business Rules van de Dynamics CRM 2013 software geeft formulieren en pagina’s dynamisch weer op basis van de gebruiker voor meer relevante en gestroomlijnde interactie.

Cost Effective
Niet alle CRM gebruikers vereisen dezelfde toegang en voorrechten met CRM software. Microsoft CRM 2013 stelt klanten in de gelegenheid een mix-en-match-abonnement te selecteren op basis van elke individuele gebruikersbehoefte.

Tekortkomingen Microsoft Dynamics CRM 2013
De tekortkoming is het sociale gedeelte in de Dynamics CRM software. Voor bedrijven die op zoek zijn naar hulpprogramma’s binnen de CRM software om externe potentiële klanten en gemeenschappen te betrekken bij steun van sociale verkoop, sociale marketing, sociale diensten en algemene strategie tot sociale ondernemingen.