DBSync , een toonaangevende cloud CRM leverancier, kondigt de lancering van DBSync File Replication- software aan DBSync File Replication zal helpen downloaden bij verkoopafdelingbestanden, documenten, inhoud en geratel feeds in cloud of op lokale opslag van bestanden. Deze gedownloade bestanden worden in sync gehouden met de in Salesforce gebruik DBSync File Replication. Dit is bedoeld om IT-organisaties te helpen in het het beheer van Salesforce integratie en het uitbreiden van Salesforce met hun andere IT- software en die de regelgeving naleven. De CRM- software biedt een verscheidenheid aan opties voor het vinden en herstellen van documenten met behulp van Salesforce. Deze software zal bedrijven helpen in archivering , aanwinstmanagement, zoeken, document- versiebeheer en bijhouden. Doordat meerdere organisaties meer gebruik maken van cloud en on-premisse CRM software, is controle hebben over de cloudapplicaties en data-opslag noodzakelijk. DBSync CEO Rajeev Gupta reageerde op de aankondiging: “We zijn erg enthousiast over de lancering van DBSync File Replication. DBSync helpt Enteprise klanten in het bouwen van datawarehouses, back-up en recovery-oplossingen voor verkoopafdeling CRM- data. Nu met DBSync File replicatie zullen klanten in staat zijn om bestanden met gemak te downloaden van verkoopafdelingbestanden zoals documenten en bijlagen en dit ook kunnen tracken met gemak. Dit zal niet alleen gebruikers helpen bij het beheren van alle lokale bestanden waar ze regelmatig samen aan werken met de verkoopafdeling, maar ook de IT helpen binnen een verkoopafdelingorganisatie te voldoen aan regelgeving, geïntegreerde zoekmachines of andere inhoud managementsoftware.” Tot slot, met de DBSync File Replication kunnen organisaties makkelijker door verschillende controleprocessen heengaan zoals de gezondheidszorg , SOX IT-compliance of FINRA , doordat DBSync helpt bij de processen zich te houden aan de interne controle bij de bewaring van gegevens , back-up en herstel.
DBSync lanceert File Replication voor Cloud CRM
door admin | jun 25, 2014 | Customer relationship management (CRM), ICT, Management, Nieuws | 0 Reacties