Selecteer een pagina

Coca-Cola Enterprises Nederland B.V., fabrikant van o.a. de frisdranken Coca Cola, Fanta, Sprite en Aquarius, heeft na een aantal pilots voor Data Outlet gekozen. Out Of Home Marketing Manager Eveline van Acquoij hierover: “Vanaf heden gebruiken wij Data Outlet van Datlinq voor het aansturen en afrekenen van de Field Sales organisatie. Wij hebben gekozen voor Datlinq om de juiste focus-outlets voor onze rayon managers te bepalen. Daarnaast willen wij graag een steeds beter inzicht krijgen in de resultaten van onze marketingactiviteiten op outletniveau. Datlinq heeft de juiste informatie, tools en mensen om dit te kunnen doen.”

Een tweede klant Farm Frites International gestart met Data Outlet. Farm Frites is binnen de markt van aardappelproducten één van de grotere spelers in de Europese foodservice.

De gehele Europese verkoop- en marketing organisatie zal op den duur gebruik gaan maken van Data Outlet voor het nog slimmer bewerken van de dynamische foodservice markt. Willem de Kanter, de marketing manager van Farm Frites International, over de keuze voor Data Outlet: “Farm Frites International is een bedrijf met een eindverbruikersstrategie in meerdere West- en Oost Europese landen. Meerdere van onze landenorganisaties zijn toe aan een volgende stap in professionalisering. We hebben uiteindelijk gekozen voor Datlinq omdat we zochten naar een leverancier die verder gaat dan het bieden van een IT-oplossing alleen. Een andere belangrijke overweging om voor Data Outlet te kiezen was het feit dat we met Datlinq een partner in huis haalden met flexibiliteit en begrip voor verschillen in ontwikkelingsniveau. Nadat we eenmaal de keuze voor Datlinq hadden gemaakt, was het een prestatie van formaat dat we in een korte periode het systeem operationeel maakten in een viertal landen. De andere Farm Frites organisaties zullen weldra volgen.”