De Pedowitz Group, wereldleiders in inkomstenhandeltransformatie, heeft aangekondigd de CRM Watchlist 2014 Impact Award voor het derde jaar op een rij te hebben gewonnen. De Pedowitz Group valt onder de top 5 Consulting-/Systeemintegratorsbedrijven in de wereld en deelt deze status met de 4 overige bedrijven waaronder Accenture (Elite), Ernst & Young Advisory (Elite), IBM en Solvis Consulting.
Voor de zesde keer is deze jaarlijkse evaluatie van CRM leveranciers en consultants het geesteskind van Paul Greenberg, een industrie-analist, bestverkopende auteur en journalist. Greenberg heeft dit jaar 162 inzendingen herzien, met meer dan 2200 pagina’s met gegevens van deze aanvragers. Uit hun inzendingen bekroonde hij 31 winnaars en 9 eervolle vermeldingen op basis van hun bewezen en voorspelde effect op de markt in het komende jaar. Greenberg veranderde de awardcriteria dit jaar.
Jeff Pedowitz, president en CEO bij de Pedowitz Group, gaf te kennen dat het een grote eer is om voor de derde keer op rij deze impactaward gewonnen te hebben. Volgens Greenberg is het een moeilijke opgave om een grote impact te hebben op de markt en dat is de Pedowitz Group drie keer op een rij gelukt.
De Pedowitz Group, is ’s werelds grootste, volledig uitgeruste inkomstenmarketingbureau. De Pedowitz Group helpt wereldwijd klanten om hun marketingorganisaties te transformeren van kostenposten naar inkomstenposten door het beoordelen en optimaliseren van zes besturingselementen: strategie, mensen, processen, technologie, inhoud en de resultaten. De Pedowitz Group klanten hebben 27 nationale awards gewonnen voor hun inkomstenmarketingprestaties.