Selecteer een pagina

Emakina Nederland is een full-servicebureau dat er nu voor heeft gekozen om ook CRM producten aan te bieden in het dienstenpakket. De naam van dit CRM pakket is Emakina/Direct. De CRM unit van Emakina maakt een combinatie van online en offline diensten en biedt haar klanten volledige directmarketingcampagnes aan. Enkele voorbeelden van de diensten die Emakina aanbiedt zijn:

  • Websitebouw
  • Callcenter support
  • Sms- en e-mailpersonalisering
  • Gedrukte direct mail
  • Mobiele diensten.

Mark Stadhouders, voormalig hoofd van de CRM afdeling van Samsung Benelux, gaat als directeur de CRM diensten van Emakina/Direct managen. Hij wil CRM inzetten om duurzame relaties op te bouwen met de klanten van het bedrijf. De CRM tak van Emakina zal onder andere marketingautomatiseringtools inzetten en verbindingen maken met e-commerce suites om het bedrijfsdoel te bereiken.

Emakina Nederland met haar nieuwe CRM tak maakt deel uit van Emakina Group. Dit is een Europees netwerk van digitale organisaties die werken in het kader van webbuilding, applicaties en commerce, geïntegreerde- en interactieve communicatie. Enkele klanten die ook zaken doen met Emakina zijn Bavaria, het Rode Kruis, GDF Suez, Samsung, Audi, Unilever en de Europese Commissie.

Over Emakina

Lang voordat de CRM tak van Emakina werd opgericht, is Emakina ontstaan doordat drie verschillende expertisegebieden bijeen werden gebracht. Bij Emakina zijn nu ongeveer 450 medewerkers in dienst. Deze personeelsleden zijn verspreid over de verschillende afdelingen, waaronder ook de CRM afdeling.