Updox, het toonaangevende artsenconnectiviteitsplatform, zal uitbreiden met klantrelatiemanagement (CRM) oplossingen. Middels de toevoeging van de CRM oplossingen aan Updox zullen onafhankelijke artsen in staat zijn om de onderlinge interacties met de patiënten te stroomlijnen. Onafhankelijke artsen moeten tegenwoordig hun activiteiten op een efficiëntere wijze uitoefenen. Daarom biedt CRM middels Updox de mogelijkheid om deze kritische relaties op efficiënte wijze te beheren.
Updox biedt een snel implementeerbare oplossing die artsen in staat stelt op efficiënte wijze te communiceren met patiënten. Het Updox platform is het eerste dat de ONC directe berichtenoptie bevat in een systeem dat de communicatie tussen patiënten en arts combineert en integreert met elektronische, medische dossiers (EHRs). Verder zijn artsen middels Updox in staat om alle vormen van communicatie te beheren, directe mailberichten te versturen, faxen en andere informatie op te slaan in 1 inbox. Ook biedt de patiëntenportal van Updox patiënten de mogelijkheid om hun afspraken met medische specialisten via het internet te plannen, formulieren in te vullen, betalingen te verrichten, berichten te sturen naar de artsen en de medische geschiedenis op te vragen, inclusief labresultaten. De CRM functionaliteiten die worden geleverd door Updox ondersteunen de artsen ook middels doorverwijzingsmanagement en patiëntenmarketing.
Updox biedt middels het platform macht aan onafhankelijke artsen door het verstrekken van rendabele, makkelijk implementeerbare hulpmiddelen en middelen waarmee ze hun praktijken beter beheren en uitvoeren.