Proximity heeft de CRM-account heeft gewonnen voor SSE, de tweedegrootste energieleverancier van Engeland, na een vijf maanden durende competitie tegen Partners Andrews Aldridge.
SSE bevestigde dat Proximity de award heeft gewonnen na een herziening die begon in augustus vorig jaar. MRM meteorite werd na de eerste worp al verslagen en Rapp was er in een eerder stadium ook bijbetrokken, maar trok zich later terug. SSE hoeft geen gevestigd agentschap van CRM en heeft eerder reeds het meeste in-housewerk gedaan. Tina Fegent en AAR waren beide betrokken bij de competitie. De afspraak is de laatste fase van een communicatievernieuwing onder leiding van de SSE chief marketing officer Jenny Ashmore, die vorig jaar is toegetreden.
In augustus 2013 werd SSE’s creatieve account toegekend aan Adam & Eve/DDB, dat een fellow Omnicom agentschap is van Proximity. Het media-account werd gewonnen door OMD UK, een andere Omnicom winkel, in november vorig jaar.
SSE kondigde aan dat zij zouden stoppen met het bellen van mensen om diensten te verkopen. In plaats daarvan besloten ze om alleen contact op te nemen met bestaande klanten of mensen die belangstelling hadden getoond.
In maart vorig jaar maakte Campaign bekend dat SSE haar reclame en digitale bedrijven aan het herzien was. Het bedrijf gaf een herziening aan van £ 4,6 miljoen.