Selecteer een pagina

Recentelijk heeft Thuiswinkel.org haar ledennet, het besloten online-communityplatform en kenniscentrum voor leden en businesspartners, in een nieuw jasje gestoken in samenwerking met CCI IT GROEP. Verder heeft het platform extra functionaliteiten en meer personen hebben toegang gehad tot het ledennet.

Het ledennet kent vier nieuwe features die in het oog springen. Zo kan een ieder een persoonlijk profiel aanmaken; in het verleden was er alleen een bedrijfsprofiel. Dankzij deze persoonsprofielen kan op individueel expertiseniveau contact gelegd worden met medewerkers van leden of businesspartners. Profielen kunnen verrijkt worden met foto’s en links naar sociale netwerken zoals Twitter, Facebook en LinkedIn.

Nog iets nieuws is dat iedere gebruiker zelf zijn interessegebieden kan aangeven. Aan de hand daarvan krijgen zij nieuws op maat.

Kenniscentrum

Ook geheel nieuw is het Kenniscentrum, waarin onder meer whitepapers, onderzoeken, nieuws en rapporten te vinden zijn over elf verschillende vakgebieden als marketing, betalingsverkeer, wetgeving en fraude veiligheid. Zo is bijvoorbeeld ook de Thuiswinkel Markt Monitor 2011-1 gratis en exclusief voor leden en business partners in het Kenniscentrum te downloaden.

Online samenwerken

Het nieuwe ledennet maakt het voor de meer dan honderd leden van de werkgroepen en commissies van Thuiswinkel.org makkelijker om online samen te werken. Zo worden zij in de gelegenheid gesteld om onder meer agenda’s en documenten online te delen. Populaire items als de Algemene Voorwaarden- en Privacy Policy generator en de Thuiswinkel Waarborg-toolkit blijven wel te vinden op het nieuwe ledennet. Ed Nijpels, voorzitter van Thuiswinkel.org zegt: ‘Het vernieuwde ledennet geeft een nog betere invulling aan de doelstelling een kwalitatief keurmerk te zijn dat leden toegang biedt tot kennis en een netwerk van e-commerce- experts.’

Feedback

Thuiswinkel.org is zeer benieuwd naar wat haar leden over het ledennet zullen vinden! Daarom wordt een ieder om zijn/haar mening gevraagd. Op iedere pagina heeft Thuiswinkel een oranje driehoek geplaatst. Via die diehoek kunnen leden hun reactie of suggestie achterlaten.