CallPro CRM, LLC heeft onlangs aangekondigd dat haar nieuwe Global Partner programma binnenkort gelanceerd zal worden. Dit programma moet er voor zorgen dat System Integrators, VAR’s en consultanten de cloud-based CRM oplossing CallPro kunnen doorverkopen. De software werd recentelijk al goed ontvangen in zo’n 33 landen, en kreeg de eerste positie toebedeeld in de CRM categorie van Call Center Helper.
Peter Conell, CEO van CallPro CRM zegt: ‘CallPro CRM is een nieuwe categorie van ‘call centric’ CRM dat de kloof tussen Call Center Software, traditionele CRM en e-marketing campaign management gaat dichten, met call-centric mogelijkheden en slimme e-marketing capaciteiten die nog nooit eerder vertoond zijn.’
Ter stimulatie voor toekomstige partners die de software willen uitproberen geeft CallPro voor 3900 dollar aan licenties voor CallPro CRM gratis uit aan gekwalificeerde partners. ‘We maken een permanente en grote omslag in onze globale salesstrategie en hebben een zeer competitief partnerprogramma opgezet’, aldus Conell.
‘Vele CRM oplossingen hebben de focus op de belprofessional verloren. Die software is prima voor IT en management, maar zij raken het systeem maar mondjesmaat en zijn niet de belangrijkste gebruikers’, zo is Ted Finch, de oorspronkelijke VP Marketing van Goldmine Software. ‘Eindelijk is er iemand teruggegaan naar de basis en produceert een CRM oplossing die is geoptimaliseerd voor het toenemen van telefoongesprekken en salesprofessionals helpen te verkopen. Als je dat doet om je brood op de plank te krijgen, probeer dan CallPro CRM eens uit.’
CallPro CRM is ook beschikbaar als standalone, of als een toevoeging aan bestaande CRM systemen (zoals SalesForce) om telefoongesprekken en sales te stimuleren. Het is ook goed gesitueerd voor bestaande of nieuwe VAR systemen die in de CRM ruimte proberen te komen.