CRMnext is een marktleider in de wereldwijde CRM oplossingsruimte en dit bedrijf heeft zijn callcentermanagementoplossing verder verbeterd om goede klantervaring te blijven genereren en zich van blijvende –relaties te verzekeren. Dit zal CRM gebruikers helpen om effectief te reageren op klantinkopen en daardoor de gewenste bedrijfsresultaten te bereiken. De nieuwe, ingebouwde ‘smart soft phone’ functie verzekert callcenters ervan dat hun medewerkers vanuit elke willekeurige locatie en vanuit elk apparaat kunnen functioneren. Vele bedrijven die topmerken vervaardigen werken met CRMnext. Enkele merken waarvan bekend is dat deze CRMnext gebruiken zijn TATA, Bajaj, HDFC en Reliance.
De nieuwe CRM oplossing brengt een grote reeks mogelijkheden met zich mee zoals geavanceerde beltelefonie-integratie (CTI), bel-me-niet (DNC) management, optimale interfaces en zoekwidgets. De CTI functie maakt dat een gebruiker een transparante kijk heeft op de klanten. De slimme DNC managementfunctionaliteit laat bellers meteen zien wanneer een klant zichzelf heeft opgegeven bij de DNC lijst, waardoor minder klanten ongelegen worden gebeld. De CRM oplossing van CRMnext heeft een gebruiksvriendelijke interface waardoor gebruikers de CRM software sneller in gebruik kunnen nemen en de prestatie wordt verbeterd. De nieuwe widgetfunctionaliteit verzekert bedrijven ervan dat er voldoende beveiliging wordt geleverd. Op die manier blijft de klantinformatie veilig en hebben alleen de toegewezen medewerkers toegang tot deze informatie.
Productarchitect van CRMnext, dr. Manoj Kumar: “Een organisatie die een effectieve callcentermanagementoplossing heeft zal niet alleen medewerkers helpen om klantproblemen snel te begrijpen, maar draagt ook bij aan een mogelijke cross-sell of up-sell mogelijkheid. In het kort richt CRMnext zich op het leveren van een onmiddellijke productieve stimulans die weinig geld en moeite kost.”