Bouwfonds Asset Management, specialist op het gebied van vastgoedbeleggingsproducten voor particuliere en institutionele beleggers, heeft gekozen voor het CRM-systeem van het Nederlandse Scope marketing technology. Scope CRM zal in het bijzonder worden ingezet om de beleggers te bedienen en operationele zaken te ondersteunen.
De bestaande samenwerking tussen Bouwfonds Fondsenbeheer en Scope marketing technology kent korte en directe communicatielijnen, met duidelijke afspraken en dit geeft een flexibele samenwerking als resultaat. Voor Bouwfonds Asset Management is dit doorslaggevend geweest bij het kiezen voor ScopeE CRM. ‘Voor een succesvolle CRM-implementatie zijn directe communicatielijnen essentieel. Projectleiders van Scope denken mee en bieden te allen tijde ondersteuning’, aldus stafdirecteur Evert Lammers.
Een centraal en digitaal klantdossier maakt het mogelijk dat gebruikers van de CRM-oplossing de specifieke klantbehoeften in kaart kunnen brengen en op waarde kunnen inschatten. Het opbouwen van een dergelijk klantdossier, ofwel het verzamelen en combineren van klantgegevens, vereist inzet van alle betrokken partijen.
Bronnen: CRMcentraal & Scope
Noot: Bouwfonds heeft voor zijn CRM-selectie gebruik gemaakt van het CRMcentraal CRM-selectiepakket. Heeft u ook interesse in een brede orientatie van CRM-systemen, vraag uw op maat gemaakt CRM-selectiepakket hier aan.