National Express heeft AIS London aangenomen aangezien zij een betere, strategische aanpak hebben voor hun klantrelatiemarketing. AIS London zal de CRM van de coach en inhoudactiviteit beheren.
AIS London werd geselecteerd na een concurrerende zet aan het einde van het vorige jaar die drie afzonderlijke accounts samenvoegde tot een. AAR overzag het proces dat begon in augustus 2013.
Het directe marketingbureau vervangt gevestigde Sky IQ exploitanten die de database Experian hebben gehost, CheetahMail die de e-mails heeft behandeld en McCann Birmingham die toezicht hield op het creatieve werk.
Rupee Sanghera, hoofd van de CRM afdeling bij National Express gaf aan dat zij op zoek zijn naar een betere strategische aanpak van CRM en National Express is de mening toegedaan dat AIS London de juiste personen heeft die deze aanpak kunnen bieden.
In april vorig jaar werd National Express het eerste openbaarpersonenvervoersbedrijf dat meer dan 100.000 likes op Facebook behaalde.
In mei 2012 huurde National Express haar eerste speciale inhoudsbeheerder, Sally Hawkesford, voor het beheer van haar social media.
Over AIS London
AIS London is een direct digitaal agentschap dat al bekend stond om award-winnende directmarketing. AIS London werd ook het digitale bureau van het jaar voor 2012/2013, dankzij die aardige mensen op BIMA.