De recent gemaakte combinatie Internet Boekhouden met ABN AMRO en Cash Software blijkt een groot succes. Bij- en afschrijvingen worden via ABN AMRO Internet bankieren automatisch verwerkt in de online CASH boekhouding. Om ook klanten van dienst te kunnen zijn die niet online (willen) administreren, biedt Cash vanaf heden de koppeling met ABN AMRO als eerste ook aan voor offline gebruikers.
Door Internet Boekhouden van ABN AMRO en CASH besparen ondernemers gemiddeld 1,5 uur per dag aan boekhouden. Tot op heden kon de koppeling alleen plaatsvinden via de online boekhouding. Sinds kort kunnen ondernemers die hun administratie (nog) niet op internet willen voeren, ook de koppeling met ABN AMRO aanvragen. Dat is uniek en geeft MKB’ers die offline willen (blijven) werken de mogelijkheid om toch van de handige, tijdbesparende functie gebruik te maken.
Online koppeling blijkt een succes
Sinds augustus dit jaar is de samenwerking tussen ABN AMRO en softwareleverancier Cash Software van start gegaan, waardoor bij- en afschrijvingen via Internet Bankieren dagelijks automatisch verwerkt worden in de online boekhouding. Jan Heijdra, eigenaar van administratiekantoor Heijdra en CASH gebruiker, is erg te spreken over de koppeling: ‘Ongelooflijk maar waar is dat er nog veel ondernemers zijn die hun bankmutaties handmatig invoeren. Dat kost onnodig veel tijd. Onze cliënten met een ABN AMRO rekening zijn alleen maar positief en veel van hen werken inmiddels dus online. Nu ook de offline klanten gebruik kunnen maken van de koppeling, wordt het binnenkort voor alle bedrijven onmisbaar!’
Offline administreren met online koppeling
Cash heeft een unieke mogelijkheid ontwikkeld om offline te (blijven) administreren en tóch de koppeling met Internet Bankieren van ABN AMRO aan te bieden. Cash directeur Robert Mijnsbergen: ‘Alle klanten zijn enthousiast over de koppeling en kijken ernaar uit dat deze binnenkort ook met andere banken volgt. Omdat niet alle MKB’ers al online (willen) administreren, komen wij deze groep ondernemers tegemoet door dezelfde ABN AMRO koppeling aan te bieden in combinatie met offline administreren’. Ook ABN AMRO is blij met deze ontwikkeling, omdat ze nu nog meer klanten van dienst kunnen zijn met de tijdbesparende koppeling.