WPM heeft ambitieuze plannen voor de toekomst. Daarin speelt klantcommunicatie en klantbeheer vanzelfsprekend een belangrijke rol. De huidige applicaties bieden hiervoor te weinig mogelijkheden en dus ging WPM op zoek naar een pakket dat gefaseerd kan worden geëmplementeerd en de huidige én toekomstige wensen ondersteunt. De korte termijn CRM doelstellingen van WPM zijn een gedegen inrichting en het realiseren van een goede datakwaliteit en een praktisch relatiebeheerproces. Daarna wil WPM vooral eenvoudige maar doeltreffende campagnes optuigen. Zodra alle gebruikers aan het systeem hebben kunnen wennen is het tijd voor een volgende stap. “WPM heeft zoals veel bedrijven, al een sterke band met Microsoft. Microsoft Dynamics CRM sluit dan ook goed aan bij onze infrastructuur en bovendien biedt het de flexibiliteit die WPM nodig heeft, zodat we stapsgewijs kunnen groeien. Microsoft CRM voor de bouw- en installatiebranche, de verticale oplossing van ACI, stelt ons bovendien in de gelegenheid om een applicatie te implementeren die enerzijds helemaal aansluit bij onze CRM plannen en anderzijds volledig is toegesneden op onze branche en onze manier van zakendoen”?, aldus Bibi Schel, Hoofd Marketing & PR WPM Groep. Microsoft CRM voor de bouw- en installatiebranche wordt geëmplementeerd in combinatie met Documentaal en SharePoint voor het bewaken van de huisstijl en de het beheren van alle correspondentie.
Bron: ACI