Selecteer een pagina

GX Software en internetbureau theFactor.e zijn een partnerschap aangegaan voor het ontwikkelen van de nieuwe website van het AMC. De website van AMC wordt vervangen als onderdeel van een breder vernieuwingsprogramma. Na een uitgebreid selectieproces heeft AMC gekozen voor GX Webmanager als leverancier van het platform en theFactor.e realiseert de website.

theFactor.e heeft eerder dit jaar samen met GX Software, ook reuma@work voor het AMC ontwikkeld. De samenwerking werd na dit succesvolle project vervolgd met AMC.nl. Het AMC wil haar bestaande website vervangen als onderdeel van een breder vernieuwingsprogramma. Verder is het AMC ook bezig met vervanging van het bestaande intranet.

“Wij maken de online ambities van onze klanten waar. Dit kan alleen door gebruik te maken van state-of-the-art software oplossingen. De oplossingen van GX Software hebben zich ruimschoots in de markt bewezen en GX Software heeft als organisatie een duidelijke visie op de doorontwikkeling van haar producten. We zijn trots op ons partnership met GX Software en verwachten veel van deze samenwerking”, aldus Ronald Schipper, Operationeel Manager bij theFactor.e.