Selecteer een pagina

Exact Online Handel is de oplossing voor het automatiseren van de belangrijkste processen in ieder handelsbedrijf. Het gaat hierbij om inkopen, ontvangsten, voorraadbeheer, verkopen en de verzending naar uw klant. Dit is niet alles, want ook uw financiële administratie en relatiebeheer kunnen met Exact Online Handel op eenvoudige wijze geautomatiseerd worden.

Inkoop

Doe uw inkopen tegen optimale condities. Dankzij Exact Online Handel heeft u te allen tijde inzicht in uw huidige voorraadposities, inkoophistorie en de afspraken met leveranciers en klanten. Op die manier kunt u scherp blijven inkopen.

Voorraadbeheer

Met Exact Online Handel maakt u uw voorraad transparant. U heeft dus op elk uur van de dag inzicht in de beschikbare, benodigde en bestelde artikelen. Zo levert u op het juiste moment op de juiste plek. Daarnaast houdt u met Exact Online Handel uw voorraadniveaus zo laag mogelijk. Zodoende kunt u kosten besparen en uw klanten zo goed mogelijk bedienen.

Verkoop en facturering

Dankzij Exact Online Handel heeft u altijd inzicht in uw verkooptrajecten en klantgegevens. Zo heeft u actuele prijzen, marges, voorraadgegevens en levertijden altijd bij de hand. Met Exact Online Handel worden uw facturen elektronisch verstuurd en ontvangen. Op die manier houdt u uw klanten tevreden. Bovendien bespaart u tijd en kosten.

Financiële administratie

Met Exact Online Handel worden activiteiten voor uw logistiek en verkopen, automatisch in uw financiële administratie verwerkt. U heeft de mogelijkheid om internetbankieren van bijvoorbeeld de Rabobank en de ABN AMRO bank te koppelen aan Exact Online Handel. De bankbestanden worden dus automatisch uitgewisseld. Op die manier kunt u uw financiële administratie op een nog efficiëntere wijze beheren.