iBOOD is een one-day deal platform waar er iedere dag nieuwe producten in de aanbieding zijn. Het gaat hier om producten met kortingen tot wel 90% en dat alleen voor A-merken. De aanbieding is maximaal 24 uur geldig en zolang de voorraad strekt.
iBOOD is snel en simpel. Een uniek concept met een 24-uurs verkoopcyclus en razendsnelle communicatie. iBOOD is voortdurend op zoek naar de beste deals. Naast de beste deals voor klanten zoekt iBOOD ook naar de beste oplossingen om die deals met klanten te delen. Daarom heeft iBOOD recentelijk gekozen voor Clang, de e-mailmarketing software van E-Village.
“iBOOD is een onderscheidend op snelheid gebaseerd concept. Dat stelt hoge eisen aan de oplossingen die wij selecteren. Clang gaat hieraan voldoen, daar zijn we van overtuigd”, aldus Arie van Dusseldorp, marketing director van iBood. “Een mooie extra is de koppeling van Clang met social media. Immers, de iBOOD community op Facebook en Twitter behoort tot de grootste van Nederland.”
“Het iBOOD concept is eenvoudig. Schrijf je gratis in op de site en ontvang iedere dag de nieuwe dagdeal in je mailbox. Naast direct kopen, kun je op ons internetforum vragen en reacties delen met andere community members en met onafhankelijke product experts.” vervolgt Van Dusseldorp. “De A-merk aanbieding, het forum en de high speed communicatie maakt kopen bij iBOOD uniek. En met Clang kunnen we die communicatie met onze klanten verder uitbreiden. In Clang staat de klant centraal en dat horen we graag bij iBOOD.“
iBOOD is niet alleen in Nederland succesvol, maar ook in de rest van Europa. Europa’s grootste one-day deal platform is tot nu toe beschikbaar in 7 Europese landen, maar breidt zich nog steeds uit. “Ons succes de afgelopen 5 jaar blijft uiteraard niet onopgemerkt. Andere partijen proberen het concept te evenaren, maar tot nu toe verdwijnen de nieuwe initiatieven weer even snel als ze opdoken zijn,“ zegt Van Dusseldorp. “En wij blijven voortdurend innoveren om onze voorsprong te behouden.”