Selecteer een pagina

recentelijk is een website gecreëerd op basis van de online strategie en designs van Woedend!

ROC Friese Poort vroeg onlangs een online platform om diverse doelgroepen te informeren. Het doel is om potentiële deelnemers op interactieve wijze te ondersteunen in hun opleidingskeuze. Om dit te bereiken moest een website ontwikkeld worden die persoonsprofielen opbouwt, met de gebruiker meedenkt en veelal grafisch en intuïtief communiceert.

Onze oplossing

Op basis van de online strategie en designs van Woedend! is een website gecreëerd in ons eigen CMS CastManage4. De website begeleidt de gebruiker bij het kiezen van een studie en slaat informatie op over bezochte pagina’s in persoonsprofielen. Op deze manier kan de gebruiker zijn of haar favoriete opleidingen later gemakkelijk terugvinden.

In samenwerking met E-Mark is een e-mailmarketingsysteem geïmplementeerd. Dit systeem verstuurt profielgestuurde e-mailcampagnes naar de bezoekers naar aanleiding van de ingevulde voorkeuren.