Selecteer een pagina

Sinds de introductie van AccountView SuperOffice CRM Online blijkt dat deze applicatie voorziet in een duidelijke behoefte. Vooral de online beschikbaarheid, de geringe investeringen en het feit dat de software binnen een dag in gebruik kan worden genomen, worden in de praktijk belangrijk gevonden.

Een van de klanten van het eerste uur voor AccountView SuperOffice CRM Online is CBG Connect, onderdeel van de Computer Beheer Groep, dat glasvezelverbindingen en koppelingen tussen vestigingen op basis van het KPN-portfolio verkoopt. Voor het managen van de gegevens van de duizenden klanten van het bedrijf werd een goed CRM-systeem gezocht. Belangrijke argumenten voor de keuze voor AccountView SuperOffice CRM Online zijn onder andere de lagere beheerkosten van de online software, de open structuur, de koppeling met office en een sterke integratie met e-mail.

“We konden vrijwel direct van start met de applicatie. Vrijdag kregen we instructies en de volgende werkdag gingen we ermee aan de slag. Het aantal vragen van onze medewerkers was minimaal. AccountView SuperOffice CRM Online bevalt prima, het is een perfecte versie voor sales,” zegt Johan Schotanus, algemeen directeur van CBG Connect. “We willen het systeem de komende tijd verder uitbreiden. Zo zullen we een verbreding van ons aanbod gemakkelijk in de software kunnen opnemen.”

“Onze wens is dat we op termijn over een zeer uitgebreid CRM-systeem beschikken. Niet alleen voor het beheren van klantgegevens  maar vooral ook om meer inzicht te krijgen in de ervaringen en wensen van onze klanten. Daarmee kunnen we onze dienstverlening aanscherpen en zo de klanttevredenheid verbeteren en verkoopkansen optimaal benutten.”