Selecteer een pagina

De nieuwe website van Pensioenfonds Horeca & Catering (PH&C) is volledig vernieuwd door Internetbureau Colours en is voor iedereen beschikbaar.

Helder, toegankelijk en overzichtelijk. Drie steekwoorden die een klantgerichte aanpak laten zien en duidelijk terugkomen in de nieuwe website van PH & C (PH&C). Zowel in de opzet als het uiterlijk. PH&C vindt het belangrijk dat de informatie op de website begrijpelijk is voor iedereen. Daarom wordt de vaak complexe pensioenmaterie in eenvoudige bewoordingen uitgelegd. Het pensioenfonds maakt waar mogelijk gebruik van korte video’s en andere multimediale mogelijkheden voor extra uitleg.

Op de homepages van de drie doelgroepen van PH&C- werknemers, werkgevers en (bijna)gepensioneerden zijn wizards te vinden (een soort digitaal stappenplan).
Op een eenvoudige manier leiden deze applicaties de bezoekers door de meest gestelde vragen met betrekking tot hen pensioen. Ook na de lancering van de nieuwe website blijft PH&C nieuwe wizards toevoegen.