AccountView introduceert vandaag het informatieplatform AccountView Infoline. Bij het openen van AccountView start deze informatiepagina automatisch op. Bijzonder is dat naast algemeen financieel-economisch nieuws, ook specifiek op de branche van de klant toegespitste informatie wordt aangeboden. Infoline bevat tevens cursusinformatie en tips en trucs van de supportafdeling, afgestemd op de licentie van de klant.
“Met Infoline zorgen we voor een op maat gemaakte informatiestroom naar onze klanten,” zegt Casper Haspels, commercieel directeur van AccountView. “Het is een portal binnen AccountView waar we eerst ervaring mee hebben opgedaan via ons zusterbedrijf Visma in Zweden, waar het enthousiast ontvangen werd. Het is de eerste stap naar een echt interactief communicatiekanaal. Op termijn zal het voor klanten mogelijk zijn om rechtstreeks vragen te stellen aan ons, maar ook aan andere klanten binnen de branche. We verwachten dat op die manier AccountView-communities zullen ontstaan voor specifieke doelgroepen.”
Voor alle klanten zal algemeen financieel-economisch georiënteerd nieuws worden aangeboden, bijvoorbeeld over BTW-zaken, veranderingen van het minimumloon en ondernemersregelingen. Het op maat gemaakte nieuwsaanbod wordt verzorgd door de verschillende afdelingen van AccountView die – mede opgebouwd door gesprekken met klanten – over diepgaande branche-expertise beschikken. Doordat Infoline is afgestemd op de AccountView-softwarelicentie kan op basis hiervan ook relevante informatie over updates worden gegeven. Bij het uitbrengen van een update worden direct alle klanten waarvoor deze van toepassing is hiervan op de hoogte gesteld via Infoline.
AccountView Infoline maakt deel uit van de AccountView 9.0E upgrade die op 1 december 2010 is geïntroduceerd.