Futurmshop.nl gaat sinds kort met het gebruik van Clang e-mailmarketing slimmer inzetten. Met Clang gaat Futurumshop het kijk- en klikgedrag meten om zo campagnes beter te laten aansluiten bij de behoeften van de klanten.
Futurumshop.nl is een postorderbedrijf in sportartikelen gefocust op de high-end fiets-, outdoor- en loopbranche. Zij zijn actief in Nederland, Duitsland en Frankrijk.
Futurumshop wil een stap maken om e-mailmarketing professioneler in te gaan zetten, onder andere door het meten van kijk- en klikgedrag. Futurumshop heeft gekozen voor Clang vanwege de referenties en de mogelijkheden van de applicatie. “Clang sprak ons aan vanwege de uitgebreide mogelijkheden en gebruiksvriendelijke interface”, zegt Harmen van der Meulen, directeur Futurumshop.
Futurumshop gaat met Clang nieuwsbrieven versturen en campagnes opzetten zoals prijsvragen, offertes en proefabonnementen voor zowel haar Duitse als Nederlandse vestiging. Dit zal op termijn worden uitgebreid door integratie met bestellingen en door het stimuleren van cross-selling.