Ten Dijk Ongediertebestrijding BV houdt zich, zoals de naam het al zegt, bezig met de bestrijding van ongedierte. Hiervoor worden er contracten afgesloten met de opdrachtgevers waarna deze 8 keer per jaar worden bezocht. Hierbij worden de noodzakelijke maatregelen getroffen om de aanwezige ongedierte te bestrijden. Omdat de eisen van de opdrachtgevers steeds veeleisender worden en om in staat te zijn de concurrentie het hoofd te kunnen blijven bieden is Ten Dijk constant bezig naar haar procedures en oplossingen te kijken.
De belangrijkste pijlers waarin ten Dijk zich onderscheidt zijn:
- Betrouwbaarheid.
- Klantgerichtheid.
- Marktgerichtheid.
De doelstelling van Ten Dijk is voornamelijk het drastisch reduceren van de administratieve werkzaamheden op kantoor, kunnen voldoen aan de markteisen waarbij een aantal opdrachtgevers ten Dijk verplicht gebruik te gaan maken van barcodering. Daarvoor zullen alle ongedierteboxen aan de binnenzijde worden voorzien van een barcode die bij de controle op locatie dienen te worden gescand. Omdat deze mogelijkheden niet in de bestaande oplossing aanwezig waren, heeft Ten Dijk na lang beraad gekozen voor de oplossing van PCA Mobile. Casper Service. Casper Service zal na implementatie worden ingezet als primair systeem. Dat zal inhouden dat ook de facturering via Casper zal lopen.
Een organisatie die toegevoegde waarde biedt door expertise beschikbaar te stellen, een compleet dienstenpakket aan te bieden, efficiënt te werken, lokale aanwezigheid en de juiste schaalgrootte. Op dit moment worden de ruim 3800 klanten door 20 buitendienstmedewerkers onderhouden die op hun beurt door twee mensen op kantoor aangestuurd. Daarvoor wordt nu nog gebruik gemaakt van het Echodat pakket. De Multivers oplossing die ook bij ten Dijk aanwezig is wordt alleen gebruikt om de grootboekrekening te realiseren.