Medusa vindt goede communicatie met haar vaste klanten erg belangrijk. Om deze communicatie verder te verbeteren hebben we recentelijk voor onze eigen klanten een speciaal extranet ontwikkeld om wijzigingsaanvragen en offerteaanvragen met bijbehorende notities en afspraken te kunnen vastleggen en beheren.
Deze online webapplicatie is vooral voor klanten die meerdere websites beheren of regelmatig onderhoud nodig hebben. Zij kunnen via deze omgeving nieuwe aanvragen toevoegen en de vorderingen van eerdere aanvragen bekijken. Op het moment dat een aanvraag uitgevoerd is, krijgt de klant automatisch bericht.
Ook is het mogelijk om storingen buiten kantooruren te melden als het gaat om websites die gehost worden op een webserver van Medusa. De melding komt automatisch uit bij iemand van Medusa die het probleem verder zal opvolgen.
Enkele klanten werken al tot grote tevredenheid met dit nieuwe extranet Zij waarderen de overzichtelijkheid van een centrale omgeving die duidelijk aangeeft wat de status is van verschillende aanvragen. Alle noodzakelijk informatie is met een paar muisklikken bij de hand en ook eenvoudig te wijzigen.