De website van ACA heeft recentelijk een restyling ondergaan. Uitgangspunten hierbij waren een verbetering van de vormgeving, vindbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en interactiviteit van de site. Begin juni ging de vernieuwde site live.
Dankzij de restyling van de vormgeving en de opbouw heeft de website van ACA een innovatievere uitstraling gekregen die beter past bij het dynamische karakter van de fashion textielbranche. Daarnaast bevat de site nu meer productinformatie en wordt deze informatie op een duidelijkere wijze aan de bezoekers gepresenteerd. De heldere indeling van de website zorgt ervoor dat bezoekers sneller en eenvoudiger de informatie kunnen vinden die voor hen belangrijk is. De gebruiksvriendelijkheid van de site wordt bovendien ondersteund door diverse visuele elementen, zoals pictogrammen en afbeeldingen. Deze zorgen ervoor dat bezoekers in één oogopslag kunnen zien over welke functionaliteiten en kenmerken de diverse oplossingen van ACA beschikken. Hierbij bestaat de mogelijkheid om op deze eigenschappen door te klikken voor een toelichting.
Andere bijzondere elementen op de vernieuwde website zijn een bel-me-terug-formulier, een routeplanner en een inschrijfformulier voor evenementen van ACA. Op korte termijn zal de website tevens worden uitgebreid met functionaliteit voor het plaatsen van bestellingen.