AICN Automatisering levert automatiseringsproducten en diensten voor de verblijfsrecreatie. Als automatiseringsbedrijf heeft AICN uiteraard regelmatig vanuit alle hoeken van het bedrijf contact met haar klanten en prospects. Om al deze contactmomenten eenduidig op te slaan heeft AICN recentelijk SalesManager in gebruik genomen. SalesManager Software wordt zeer intensief gebruikt door alle medewerkers van het bedrijf. Allerhande informatie wordt in het systeem opgeslagen en geraadpleegd.
AICN maakt gebruik van de CRM en de Service module van SalesManager. Vrij recent is ook de Portal functionaliteit van SalesManager ingericht.
Herbert van der Born, manager bij AICN: “Bij een toenemend aantal klanten neemt ook het aantal telefoontjes toe op de Helpdesk. Sinds wij de Portal in gebruik hebben genomen is de belasting op onze helpdesk afdeling sterk afgenomen. Wij hebben de “meest gestelde vragen” gepubliceerd vanuit onze SalesManager database naar het internet. Onze klanten kunnen middels een beveiligde omgeving hun eigen gegevens ten aanzien van service en support raadplegen, en zo ook “change requests” of servicemeldingen ingeven.”