inotec Barcode Security BV organiseerde recentelijk haar eerste Auto-ID markt. Tijdens de markt kwamen prospects, klanten en businesspartners van inotec in een ongedwongen sfeer samen. De markt bood alle aanwezigen de kans om ervaringen met Auto-ID implementatietrajecten in de Supply Chain uit te wisselen. Tijdens het middagvullende programma hebben zowel klanten als ook businesspartners gesproken over hun ervaringen met Auto-ID oplossingen in de Supply Chain.
Hoe verliep het?
Na de opening door dagvoorzitter en inotec’s Sales- en marketingmanager, Edwin Geertsema was er gesproken door Sander Janssen van Actemium SCE, Richard Hoogerwerf van Vistaprint, Rogé Megens van logistiekverbeteren.com, Ben van de Wijgaart van Phi Data, Marcel Jobse van Isolfix en Johan Huygh van Freebility. De aanwezigen hadden daarnaast de mogelijkheid om onder het genot van een hapje en een drankje de “experts” bij hun marktstands aan te spreken en zich zodoende verder te laten informeren.
Wat vond men ervan?
Egbert van der Veen van de firma Koolwijk: “Een prima initiatief dat me echt verder heeft geholpen.” Sander Jansen, BUM bij Actemium SCE in Dieren: “In tijden van recessie zijn dit soort initiatieven absoluut van grote waarde, daarnaast is het prima georganiseerd” en Johan Huygh van het Belgische Freebility: “Ik geloof in ons partnership met inotec en deze dag heeft dat vertrouwen nog maar eens bevestigd”