Op 5 januari 2007 hebben de heer R.M.S. van ’t Schip, directeur van Transport en Logistiek Nederland, en de heer M.A.J.G. Schmeits RI, directeur van Windex Software, de overeenkomsten ondertekend inzake de implementatie van Windex Communication Centre (WCC). Transport en Logistiek Nederland zal als pilotklant voor deze volledige vernieuwde versie van standaardprogrammatuur voor belangenorganisaties gaan functioneren.
Als projectdoelen zijn geformuleerd:
De huidige ledenadministratie qua inhoud en gebruik te ontwikkelen tot een volwaardige informatievoorziening voor Customer Relation Management (CRM).
De profilering van doelgroepen te completeren, waardoor uitsluitend relevante informatie, geconcentreerd en met een lage drempel aan leden aan te bieden.
Producten van partners van TLN overzichtelijk, geëntegreerd en op basis van interessante ledencondities aan te bieden waarbij het individuele ledenvoordeel expliciet wordt gemaakt en de noodzakelijke administratieve gegevensuitwisseling volledig automatisch verloopt.
Directe en indirecte zelfservice van leden qua gegevensbeheer, communicatie en dienstverlening te maximaliseren ten einde de ledenservice te verbeteren, de efficiency van de bedrijfsvoering te bevorderen en een verbetering van de kwaliteit van de beschikbare gegevens te bewerkstelligen.
In het plan van aanpak is de volgende fasering aangebracht:
Vervangen huidige functionaliteit secretariaat en ontwikkeling CRM: 1 juli 2007.
Zelfservice leden: oktober 2007.
Ontwikkeling en koppeling systemen van partners en andere derden: 1 januari 2008.
De volledige implementatie en de functionele ondersteuning na oplevering wordt, gelet op de kennis die met betrekking tot brancheorganisaties bij Windex aanwezig is en de grote flexibiliteit en hoge kwaliteit van de programmatuur, tegen “fixed-price” uitgevoerd.
Bron: Windex Software