ProAssist is sinds 1995 explosief gegroeid tot marktleider in de after sales dienverlening. De kern van haar werkzaamheden bestaat uit het aanbieden, beheren, administreren en logistiek afhandelen van service contracten, verzekeringen en reparaties. ProAssist is in staat om op basis van de eisen en wensen van onze klanten maatwerk oplossingen te bieden desgewenst met extra service of handelingen op locatie. Succesvolle voorbeelden hiervan zijn het BelCompany BelGarant Pakket, debitel Vervangende Telefoonservice, en diverse soorten vervangservice op het gebied van espressomachines, de beertender, PDA’s, LCD screens, IP telefoons, etc.
“Flexibiliteit en klantgericht handelen zijn de sleutelwoorden om maatwerk oplossingen naar onze klanten te kunnen leveren. Hiervoor wordt voor elke klant een eigen omgeving gecreëerd met onze maatwerk omgeving. Nu we steeds groter en internationaal gaan acteren hebben we behoeft aan een integraal systeem dat ons in staat stelt om snel nieuwe commerciële contracten om te zetten naar een soepel en op maat gesneden service processen. “ aldus Frank Vernooij Financieel Directeur van ProAssist. Ruud Walvaart, ICT Directeur voegt hier aan toe: “We zijn op zoek gegaan naar een standaard bedrijfsapplicatie met flexibele workflow aansturing. Na een uitgebreide selectie hebben we gekozen om hiervoor Infor ERP LN in combinatie met Infor Workflow in te gaan zetten. Als implementatiepartner hebben we gekozen voor Korade. Een ervaren partner waar we prima en snel mee kunnen schakelen”.