T-Systems heeft een nieuwe dienst voor marketeers en marketingafdelingen: Shared Campaign Management. Dit gedeelde platform maakt het mogelijk dat er in een korte tijd een complete infrastructuur voor geïntegreerd campagnemanagement opgezet kan worden, aldus de IT-dienstverlener.
Shared Campaign Management biedt een complete set aan functionaliteiten, aldus de IT-dienstverlener, van datacollectie en datakwaliteitsbewaking tot en met inzicht in klantgerichte communicatieprogramma’s en het meten van campagnes. De data van bestaande operationele systemen van bedrijven worden door Shared Campaign Management omgezet in klantgerichte campagnes, aldus T-systems. Het gedeelde platform moet minder hoge kosten met zich meebrengen, alsmede onafhankelijkheid van de IT-afdeling, doordat marketeers zelf aan de slag kunnen door de standaarddatatemplate.
“Met deze nieuwe oplossing en dienstverlening profiteren onze klanten van een stabiele en continue basis voor hun CRM-strategie en -uitvoering”, aldus Gert-Jan Bruinsma, CRM en Business consultant bij T-Systems Nederland, “Zij kunnen zonder omvangrijke investeringen in mensen en middelen toch beschikken over kwaliteitsoplossingen waarmee ze hun eigen data kunnen omzetten in bruikbare gegevens voor geïntegreerd campagnemanagement. Daarmee versterken ze hun competitief vermogen.”