Selecteer een pagina

Snowworld verzorgt het hele jaar door onvergetelijke sneeuwervaringen in twee van de grootste overdekte pistes ter wereld. Door de uitbreiding van dienstverlening en de gang naar de internationale beurs, was Snowworld toe aan een meer professionele en informatieve corporate website. De keuze voor realisatie viel op ISM eCompany.
“In de zomer van 2007 zijn we op zoek gegaan naar een bedrijf dat op korte termijn een nieuwe website voor ons kon bouwen. Eerste vereiste was dat het een goede informatievoorziening zou opleveren en dat de site naderhand uitbreidbaar zou zijn met extra functionaliteit”, vertelt Sanne Petri, verantwoordelijk voor de Snowworld website. “ISM eCompany viel op door de professionele presentatie en de sterke referenties. Hier voelden wij ons door aangesproken.”
Snowworld Corporate

ISM eCompany bouwde voor Snowworld een compleet nieuwe website op basis van het SANA Platform. Vanaf de hoofdsite vindt een splitsing plaats naar de corporate website en de websites van de twee pistelocaties Landgraaf en Zoetermeer, het sporthotel in Landgraaf en Snowworld Fitness. Door het internationale karakter van Snowworld is de website meertalig. ISM eCompany’s creatieve partner Guilty People verzorgde het interactieve design van de websites. “Voor de eerste fase was de content, dus de informatievoorziening voor onze gasten, de eerste prioriteit”, licht Petri toe. “Voor fase twee staat uitbreiding met extra functionaliteit op de planning.”
Uitgebreide functionaliteit

De toekomstplannen die Snowworld heeft met de website omvatten een flinke uitbreiding in functionaliteit, aldus Petri: “Om herhalingsbezoeken aan de website te genereren denken we aan een online photogalery. En natuurlijk houden we gasten op de hoogte door het online genereren en versturen van nieuwsbrieven, inclusief databasebeheer door ISM eCompany. Verder willen we cadeaubonnen ook vanuit een webshop gaan verkopen en wordt voor de website van het hotel ook gekeken naar de mogelijkheden van een boekingsmodule.”