Selecteer een pagina

Nieuwe toepassingen zorgen voor interactieve CRM-beleving

Barendrecht, 17 oktober 2008 – CBS Solutions, gespecialiseerd leverancier van oplossingen voor Customer Relationship Management (CRM) en Business Intelligence (BI), introduceert SalesLogix 7.5, de nieuwe versie van hun toonaangevende CRM-software.

Met SalesLogix 7.5 biedt CBS Solutions, als exclusieve partner van Sage voor Nederland, een veelzijdige webtoepassing die nu ook offline ingevoerde informatie synchroniseert zodra de gebruiker online gaat. Tevens biedt het programma integratiemogelijkheden met diverse web 2.0-toepassingen zoals LinkedIn en Google Maps. Persoonlijke startpagina’s, verbeterde lead management, samenstelling van lijsten en productiviteitstools, zoals tijdlijn visualisatie, behoren ook tot de nieuwe mogelijkheden.

“SalesLogix 7.5 speelt in op de laatste ontwikkelingen op internet om gebruikers de meest waardevolle en interactieve CRM-beleving te bezorgen met behulp van een brede reeks van gebruikerstoepassingen,” licht Erik Paalvast, Sales Manager CBS Solutions, toe. “Zo kan SalesLogix relevante informatie via het web verzamelen, uit bijvoorbeeld LinkedIn en Google Maps, om gebruikers een zo volledig mogelijk beeld van hun klant te bieden”

Nieuwe toepassingen Uitgebreide webbased CRM: webclient die zowel met als zonder internetverbinding werkt en over alle functies beschikt die essentieel zijn binnen een CRM-oplossing.
Verbeterde lead management: leads worden efficiënter en effectiever door het kwalificatie- en conversieproces geleid.
Eenvoudige toegang tot gegevens: eindgebruikers krijgen de mogelijkheid om lijsten te creëren en te gebruiken met alleen voor hen relevante informatie.
Verhoogde productiviteit: de heldere en gebruiksvriendelijke interface zorgt voor een snelle adoptie en werkt productiviteit in de hand.
Personalisatie: de persoonlijke startpagina biedt gebruikers een overzicht van de voor hen meest belangrijke activiteiten. Zo kunnen ze belangrijke trends volgen en hier actie op ondernemen.
Geïntegreerde web 2.0-technologie: zorgt ervoor dat klantdata wordt aangevuld met relevante informatie afkomstig uit webapplicaties zoals LinkedIn en Google Maps.

Over SalesLogix
SalesLogix is een volledig en makkelijk aanpasbare multi-client CRM-oplossing die organisaties in staat stelt een volledig beeld te krijgen van de interacties met klanten op het gebied van sales, marketing, klantenservice en support. Met SalesLogix kunnen organisaties hun salesproces beheren en de prestaties van het salesteam verhogen door het automatiseren van processen, het monitoren en voorspellen van verkoopkansen, snel en adequaat te reageren op aanvragen en gericht campagnes te voeren op de meest winstgevende klanten en prospects. Business Intelligence tools stellen de gebruiker verder in staat beter gefundeerde beslissingen te nemen en middelen beter te beheren. Meer dan 300.000 gebruikers bij 8.500 organisaties wereldwijd vertrouwen op SalesLogix Web, Windows en Mobile voor het beheren van hun klantgegevens en het verhogen van de verkoopcijfers.

Over CBS Solutions
CBS Solutions is een gespecialiseerde leverancier van oplossingen voor customer relationship management (CRM) en Business Intelligence (BI). CBS Solutions maakt bij de ontwikkeling gebruik van toonaangevende software, zoals SalesLogix, Sage CRM en QlikView. De oplossingen van het bedrijf zijn steeds volledig afgestemd op de behoeften, de klanten en de activiteiten van de klant en groeien mee met veranderingen in eisen en wensen. CBS Solutions werd opgericht in 1992 en is actief in de Benelux. Tot de klanten behoren Movares, De Heus Voeders, Metaalunie, Spring Global Mail (TNT), Rembrandt Fusies & Overnames (Rabobank Groep), Tosoh Bioscience, Spark Holland, Meetingpoint en PANalytical.