Selecteer een pagina

TIE gaat Mambofive overnemen om op die manier hun e-business aanbod te combineren. De overname past in de strategie van TIE om allerlei oplossingen te bieden om zakendoen zoveel mogelijk virtueel te houden.
De overname zorgt ervoor dat het Kinetex pakket dat TIE aanbiedt uitgebreid wordt met een webshop. Daarnaast wordt het ook mogelijk dat de gebruikers door middel van supply chain of toeleveringsketen zich kunnen verbinden met hun zakenpartners. “Webshops en nog meer integratiemogelijkheden waren de laatste stappen op weg naar een compleet aanbod van TIE Kinetix e-business oplossingen. We zijn ervan overtuigd dat we nu het beste aanbod in de markt hebben voor toonaangevende klanten”, vertelt Jan Sundelin, CEO van TIE.
TIE kan door middel van de overname ook zijn eigen producten aanbieden aan de klanten van Mambofive, waaronder KPN, AH Mobiel en Slimshops. “Ons gecombineerde aanbod, aan ons gecombineerde klantenbestand betekent winst op alle fronten”, aldus Frank van Doorn, directeur van Mambofive, “We wilden een beter dienstenaanbod. Dat hebben we nu. We wilden nieuwe markten betreden. Dat doen we nu ook. De verwachtingen zijn hooggespannen.”