update software, een toonaangevende Europese leverancier van oplossingen op het gebied van Customer Relationship Management, brengt CRM nu ook binnen het bereik van de iPhone.
update.seven touch is de naam van de mobiele online-applicatie die het professionele CRM-systeem update.seven nu voor de eerste keer ook toegankelijk maakt via de revolutionaire mobiele telefoon van Apple. update heeft deze volledig nieuwe online-applicatie, die de gebruiker eenvoudig oproept via de Safari-browser van zijn iPhone, helemaal ontwikkeld volgens het baanbrekende concept van de iPhone. Net zoals de iPhone van Apple verwent ook update.seven touch de gebruiker met een heldere en intuïtieve beeldtaal; omslachtige menustructuren zijn niet aan de orde. Het motto van update.seven touch: Don’t click – touch! Met het multitouch beeldscherm is eenvoud tot een ware kunstvorm verheven: royale iconen en nieuwe navigatielijnen vervangen lastig intoetsen op minipaneeltjes. update.seven touch is de eerste mobiele CRM-toepassing die volledig gebruik maakt van alle mogelijkheden van de iPhone en optimaal inspeelt op het baanbrekende concept voor de bediening. Het tekent zich overduidelijk af: de iPhone ontwikkelt zich tot de mobiele business-tool van de toekomst.
Dankzij de intuïtieve pictogrammen van update.seven touch voor iPhone heeft de mobiele gebruiker met een enkele tik van de vinger toegang tot de gewenste klantinformatie en wordt er geen tijd verspild met zoekwerk. En … omdat het bij CRM altijd om mensen draait, kan de gebruiker naast de namen ook meteen een blik werpen op de foto’s van de betreffende mensen. Snelle herkenning dus. Google Maps is volledig geïntegreerd in update.seven touch, zodat de gebruiker de routeplanning zo nodig met een enkele vingertip beweging in gang kan zetten.
Net zoals bij de overige klantapplicaties van update.seven kan ook elk element van update.seven touch – bijvoorbeeld velden, lijsten en invoer – via een enkele simpele klik van de beheerder naar behoefte worden geconfigureerd. Een eenvoudige en snelle toegankelijkheid van relevante informatie was voor de ontwerpers een primair uitgangspunt: met update.seven touch op de iPhone is mobiel CRM dan ook werkelijk mobiel geworden.
Bronnen: CRMCentraal.nl & CRMkiezen & Update