Imtech lanceerde een op Microsoft Dynamics CRM en Microsoft SharePoint gebaseerde geïntegreerde werkomgeving, Document Center. De nieuwe software biedt organisaties en afdelingen de potentie om centraal aan klantinformatie en documenten te werken. De werkwijze van de CRM software voor het gereedmaken van klantinformatie en projectdossiers geschiedt op een gestandaardiseerde en geautomatiseerde wijze, waardoor op een ordelijke manier gewerkt kan worden. Door de workflow definities is de transfer over afdelingen heen afgedwongen. De CRM software biedt de mogelijkheid dat documenten altijd met de juiste kenmerken op een gecontroleerde wijze worden opgeslagen. Naast het samenwerken aan en beheren van documenten heeft Imtech Document Center de opties dit te combineren met verschillende informatiebronnen. Voorbeelden daarvan zijn ERP, Financieel, Service of HR systeem voor het raadplegen van klant, financiële of personeelsgegevens welke via een eigen Service Bus ontsloten worden naar Microsoft CRM en/of Microsoft SharePoint, aldus Rob van Kaathoven, Directeur Imtech ICT Nederland. “Imtech Document Center is een oplossing uit eigen gelederen; afgelopen jaar hebben wij zelf een volledig traject doorlopen om ons sales en deliveryproces te stroomlijnen en daarbij is deze oplossing voor alle medewerkers ingezet over meerdere bedrijven heen. We zien nu dat dit enorm veel voordelen met zich meebrengt. Het totale proces is nu altijd inzichtelijk en iedereen werkt met dezelfde informatie. Ik kan de totale pipeline zien op mijn iPad en ik krijg direct een melding wanneer een opportunity het riskmanagement proces dient te volgen; dit inzicht geeft mij een fijn gevoel van controle.”
Imtech lanceert Document CRM software
door admin | okt 27, 2014 | Arbeidsmarkt, Customer relationship management (CRM), Document Management (DMS), ICT, Nieuws | 0 Reacties