Dell Services heeft onlangs een cloudgebaseerde oplossing onthuld die geïntegreerde klinische en financiële systemen voor zorgverleners in India levert. Dit is een schaalbare en algemeen toegankelijke cloudoplossing die voldoet aan de unieke behoeften van Indiase zorgaanbieders.
De cloudgebaseerde oplossing is gericht op middelgrote ziekenhuizen, grote ziekenhuisketens en klinieknetwerken. De cloudgebaseerde oplossing zorgt ervoor dat gezondheidszorgaanbieders direct toegang hebben tot uniforme werkstromen en aangepaste rapporten van entiteiten en regio’s. Door middel van een gecentraliseerde aanpak geeft de cloudgebaseerde oplossing de verstrekkers van gezondheidszorg met behulp van een single-instance applicatie de mogelijkheid tot geautomatiseerde werkstromen en bedrijfsprocessen. Het doel hiervan is vermindering van de operationele complexiteit en afhankelijkheden van papierenbestanden. Dit voorkomt niet alleen handmatige fouten en vertragingen, maar ook verbetering bij besluitvorming en van de patiëntervaring.
Met deze oplossing hebben eindgebruikers (artsen, verpleegkundigen en back-office medewerkers) met behulp van een eenvoudige conventionele browser toegang tot cloudgebaseerde toepassingen en rapporten. De oplossing biedt de gebruikers ook de mogelijkheid gebruik te maken van smartphones en andere soortgelijke apparaten, met de garantie op veiligheid.
De cloudgebasserde oplossing van Dell Services wordt geleverd als een Software-as-a-Service (SaaS) model, waar zorgaanbieders mee in staat zijn spoedig te reageren op de toenemende eisen van de infrastructuur en opslag. Ook is het mogelijk om medewerkers zonder te hoge investeringen te trainen.