Attend.com is een innovatief bedrijf dat evenementmanagementoplossingen produceert. Dit bedrijf maakte bekend dat het is geïntegreerd in leidende klantrelatiemanagement (CRM) applicaties Salesforce.com en Edge van Blackbaud van The Raiser. De nieuwe integratie maakt het voor bedrijven gemakkelijk om naadloos aanwezigeninformatie te verkrijgen bij een evenement en deze te gebruiken om langdurige relaties te vormen met potentiele klanten, partners, bestaande klanten en donoren.
Salesforce.com is ’s werelds grootste leverancier van CRM software die klanten helpt om betere klantrelaties te vormen. Aangezien het verkoopproces steeds meer online plaatsvindt, hebben evenementen een unieke kans om organisaties te laten communiceren met potentiele en bestaande klanten. CRM wordt dan gebruikt als elke andere marketingactiviteit. Bij evenementen kunnen organisaties hun klanten beter begrijpen zodat zij connecties kunnen vormen die de kopers efficiënter door het koopproces begeleiden. Hoe meer informatie van de aanwezigen vergaard kan worden, zowel tijdens als na het evenement, hoe beter deze informatie gebruikt kan worden door CRM voor verkoopopvolging.
Edge van The Raiser is ’s werelds populairste CRM inzamelingssysteem voor non-profitbedrijven. Dit CRM systeem wordt wereldwijd door meer dan 13000 organisaties gebruikt. Evenementen zijn een van de primaire tools die non-profits gebruiken voor inzamelingsactiviteiten en om contacten beter te scholen voor hun doelen. De informatie die met Attend.com wordt ingezameld over aanwezigen bij evenementen kan nu worden gebruikt om van contacten donoren te maken.
John Donnelly III, hoofd omzetofficier bij Attend.com: “Een deel van onze strategie is om onze oplossing voor grote non-profitbedrijven en ondernemingen te laten integreren met leidende CRM systemen. Ondernemingen en non-profitbedrijven gebruiken ons robuust online evenementmanagementsysteem om evenementen te plannen, produceren en te verbeteren zodat hun verkoop en succes wordt gestimuleerd.”