QAD Inc. is een leidende leverancier van ondernemingshulpbronnenplanning (ERP) oplossingen en diensten voor wereldwijde producenten. Dit ERP bedrijf liet weten dat Consumer Goods Technology magazine (CGT) lezers QAD hebben benoemd als ERP klantervaringleider in het jaarlijkse lezerskeuze-onderzoek.
De ERP leider op het gebied van klantervaring wordt geïdentificeerd als het bedrijf dat de hoogste gemiddelde score bereikt binnen een bepaalde categorie in het kader van klanttevredenheid. Het ERP onderzoek werd dit jaar uitgevoerd door 185 leidinggevenden die werken met consumentenproducten in bedrijven van verschillende groottes. Meer dan de helft van de bedrijven die aanwezig waren gaven aan een jaarlijkse omzet te behalen van 1 miljard dollar.
Charles Troyer, uitvoerend directeur van CGT: “Hoewel ondernemingshulpbronnenplanning (ERP) systemen bijna elk jaar aanwezig zijn in vrijwel elk bedrijf dat goederen voor consumenten aanbiedt, is er altijd een mogelijkheid voor vernieuwingen.”
De QAD ERP oplossingen werden als aantrekkelijke mogelijkheden gezien, vooral voor wereldwijde leveranciers die kunnen kiezen voor ERP op locatie, QAD Cloud ERP of een gecombineerde optie.
Pam Lopker, QAD president en voorman: “QAD is trots om benoemd te worden tot ERP klantervaringleider door invloedrijke lezers van het consumentengoederentechnologiemagazine. Het bieden van superieure klantervaringen is een bedrijfsdoel en het geeft ons een goed gevoel dat onze inzet door het onderzoek wordt gevalideerd. Onze visie is om elke QAD klant te assisteren in hun zoektocht naar het worden van een effectief bedrijf waarbij elk bedrijfsproces optimaal werkt en perfect past bij de strategische doelen. De resultaten van het CGT lezerskeuze-onderzoek zijn een bevestiging dat wij ons op het juiste pad bevinden.”