Selecteer een pagina

Destinatiemarketingoplossingenleverancier Simpleview heeft pasgeleden het klantrelatiemanagement (CRM) en webontwikkelingsoplossingenfirma Software Management Inc (SMI) uit Pittsburg gekocht. De waarde van de aankoop werd volgens Arizona Daily Star niet bekend gemaakt.

Simpleview leidinggevenden gaven aan dat de overeenkomst ongeveer 95 nieuwe klanten toevoegt aan het aantal DMO’s dat met Simpleview werkt, waardoor het klantenbestand van Simpleview wordt uitgebreid met meer dan 350 locaties, waaronder die in Noord Amerika en een aantal andere topbestemmingen die verspreid zijn over de gehele wereld.

De voorwaarden van de transactie zullen door SMI managers worden behandeld in het nieuwe hoofdkantoor van Simpleview in Pittsburg.

Simpleview is een bedrijf dat zich inzet voor destinationmarketingorganisaties (DMO’s) zoals staatstoerismebedrijven en bezoekersbureaus. Simpleview zorgt er dan voor dat de klanten over de juiste webdesigns en hulpmiddelen beschikken om winstgevend te zijn. Het bedrijf bestaat momenteel uit 130 medewerkers die verspreid zijn over Tucson, Pittsburg en San Diego.

Over Simpleview

Simpleview startte in 1991 met slechts een handjevol medewerkers. Tegenwoordig heeft Simpleview een steeds groter wordend team van ongeveer 130 medewerkers en bedient het bedrijf meer dan 200 bestemmingsmarketingorganisaties verspreid over Noord Amerika – van Massachussets tot Hawaii, van Florida tot Alaska en van Canada tot Mexico. Simpleview heeft ook kantoren in Australië en Maleisië.

Tussen 2007 en 2012 kwam Simpleview voor op de Inc. 5000 lijst van de snelstgroeiende, private Amerikaanse bedrijven, waarbij het in 2008 op de tweede plaats stond in de reiscategorie.