Vision-e kondigde onlangs aan dat haar eMaps mapping app voor Salesforce, die beschikbaar is via de AppExchange van salesforce.com, nu klanten de mogelijkheid biedt maximaal 25 records op de routeplanner op te slaan. Deze nieuwe functie maakt eMaps een buitengewoon krachtig hulpmiddel, vooral voor drukbezette verkopers waarvan dagelijkse schema’s consequent grote aantallen verkoopgesprekken bevatten.
Om tijd te besparen tussen verkoopgesprekken kunnen eMaps-gebruikers gebruikmaken van de eMaps automatische routeoptimalisatiefunctie, die de kracht van Google Maps gebruikt om de optimaal te rijden route te bepalen tussen klanten en locaties. Met slechts een klik op de knop kan de verkoper of de beheerder onmiddellijk een weergave krijgen van de beste route voor die dag en, indien nodig, wijzigen.
Product Key functies
eMaps is robuust, snel te implementeren en gemakkelijk te leren. Daarnaast zijn eMaps-abonnementen kosteloos verstrekt, namelijk via Visione compleet klantenzorgpakket. Het complete klantenzorgpakket omvat gratis bijstand van het visie-e team van gecertificeerde cloudconsultants om te helpen de app in te stellen. Geen noodzaak om een supportticket aan te vragen of uren op een e-mailantwoord te wachten; het Vision-e team van deskundigen is er om te helpen wanneer nodig, hetzij via online chat, telefoon of e-mail.
eMaps-gebruikers blijven profiteren van de vele geavanceerde functies van deze app, zoals:
- In kaart brengen van maximaal 25 records in de eMaps dagelijksetripplanner
- Automatische route-optimalisatie
- Rapporten Mapping-gebruiker
- Map-Chatter
- Map-sharing