Ellie Mae, een toonaangevende aanbieder van bedrijfsniveau, on-demand geautomatiseerde oplossingen voor de residentiële hypothecaire industrie, heeft onlangs de lancering van Encompass CRM aangekondigd, een geavanceerde klantrelatiemanagement- (CRM) en een marketingautomatiseringsoplossing.
Encompass CRM, voorheen MortgageCEO, is een schaalbare suite van geautomatiseerde verkoop- en marketingtools die hypotheekverstrekkers in staat stelt contactpersonen te beheren op een compatibele manier en biedt ook mogelijkheden voor leadmanagement en distributiecapaciteit. Encompass CRM stroomlijnt het proces van het omzetten van leads tot leningen en elimineert de noodzaak voor het bijwerken van meerdere systemen die kunnen zorgen voor gegevenstegenstrijdigheden, evenals de naleving en controle voor kredietverstrekkers.
Encompass CRM biedt hypotheekverstrekkers de volgende mogelijkheden:
- Bevordering van de naleving bij kredietnemercommunicatie
- Bouwen en beheren van verwijzingpartnerrelaties met Realtors, huizenbouwers, financiële planners, advocaten en anderen
- Beheer van toekomstige, vroegere en huidige kredietnemers
- Verkrijgen van efficiëntie met geautomatiseerde marketingcampagnes.
- In contact blijven met klanten via meerdere leningskanalen.
- Volgen van de effectiviteit van marketing- en salescampagnes met uitgebreide rapportagemogelijkheden.
- Genereren van meerdere aankoopleads met online homebuyer-marketingtools en interactieve websites.
Met Encompass CRM kan een leningsopdrachtgever snel marketingcampagnes voor prospects, klanten en verwijzende bronnen opstellen. Campagnes en e-mails kunnen automatisch worden geactiveerd bij belangrijke mijlpalen in het proces of gedurende de looptijd van de relatie. Relevante, publiekspecifieke inhoud is beschikbaar via een bibliotheek van professionele e-mailtemplates.