Post-Gazette uit Pittsburgh heeft besloten gebruik te maken van het CRM en verkoopintelligentieplatform van Matrix Solutions om zijn rekeningen en data te beheren om zowel digitaal als fysiek te adverteren. Dit werd kortgeleden door Pittsburgh Post-Gazette bekend gemaakt.
Het platform is voor Post-Gazette een manier om een complete klantrelatiemanagement (CRM) oplossing te hebben die ook is voorzien van verkoopintelligentie.
Met het nieuwe CRM systeem kan Post-Gazette data-afvloeiingen en –afhankelijkheden minimaliseren, zodat er accurate modellering en voorspelling plaats kan vinden.
Steve Posti, onderzoekmanager bij Post-Gazette: “Pittsburgh Post-Gazette zocht naar een CRM en verkoopintelligentiesysteem dat het mogelijk zou maken om rekeningen en data naadloos te beheren voor gedrukte en digitale reclame.”
DJ Cavanaugh, CEO van Matrix Solutions: “We zijn zeer enthousiast om onze CRM oplossing aan Pittsburgh Post-Gazette aan te bieden. Deze CRM en verkoopintelligentieoplossing is niet alleen waar zij naar op zoek waren, maar het helpt hen op meer dan één manier om accuratere data te verkrijgen. Het CRM systeem werkt volledig in hun voordeel.”
Over Post-Gazette
Post-Gazette werd in 1786 opgericht. Dit bedrijf was de eerste krant die in het westen van de Allegheny-bergen werd gepubliceerd.
Archieven van de krant zijn nu beschikbaar via de verschillende mediamogelijkheden, waaronder microfilm, papierdocumenten en elektronische archieven. De media waar men voor kiest, hangt af van het materiaal waar men naar zoekt.