Onlangs heeft SDL haar SDL Customer Experience Cloud, een uniforme aanbodsuite om marketeers te helpen bij het creëren en leveren van klantervaringen over alle kanalen, apparaten, en talen, gelanceerd. De SDL Customer Experience Cloud integreert webcontentmanagement, campagnemanagement, sociale intelligentie en analytics, e-commerce, taal-oplossingen en documentatie.
In de afgelopen zes jaar heeft SDL acht overnames op het gebied van marketingcampagnes, sociale intelligentie, inhoudsbeheer, mobiliteit, en e-commerce voltooid. Deze stukken zijn nu volledig geïntegreerd en beschikbaar via SDL Customer Experience Cloud.
Nieuwe functionaliteiten van SDL Customer Experience Cloud:
- Een verbeterde gebruikersinterface voor alle SDL CXM producten.
- SaaS leveringsmodel voor alle SDL producten met driemaandelijkse verbeteringen in 2014.
- Geïntegreerde CXM suite waarmee marketeers gepersonaliseerde en contextuele klantervaringen kunnen creëren middels het gebruik van real-time gegevens.
- Real-time analyse van sociale gegevens en gesprekken via alle sociale kanalen.
- De SDL taalcloud, een cloudvertalingoplossing die zowel de machine en de menselijke vertaling biedt.
- SDL webcontentmanagement.
- SDL Analytics voor real-time klantintelligentie
- SDL Documentatie voor postverkoopklantenondersteuning met toegang tot online materiaal, inclusief handleidingen, informatie over ondersteuning en andere belangrijke documenten.
- SDL E-Commerce biedt geavanceerde, digitale merchandisingfuncties, waardoor winkeliers precieze controle hebben over campagne-inhoud en prioriteitsstelling van een product en biedt ook zoek-, navigatie- en promotionele activiteiten.