BrightOne en social media-oplossing Engagor zullen een samenwerking aangaan. Hierbij zal BrightOne IT services Engagor opnemen. BrightOne IT services neemt Engagor op in haar portefeuille als een managementoplossing voor social media. Middels deze samenwerking is BrightOne nu in staat online communicatiekanalen als dienst aan te bieden bij het verbeteren van omnichannelklantervaringen.
BrightOne is een IT-bedrijf dat zich bezighoudt met het inrichten en optimaliseren van klantcontactstrategieën voor marketing- en salesafdelingen en klantcontactcenters met een omnichanneluitgangspunt. Engagor oefent controle uit op online bronnen als forums, social media, blogs en nieuws- en reviewsites. De statistieken die hieruit voortkomen geven een weergave van de visie van de consument over een bedrijf. Daarna wordt deze informatie gebruikt bij het beheren en verbeteren van klantervaring en klantinteracties.
Göran van Hese, manager smart engage bij BrightOne, gaf te kennen dat Engagor de ideale socialengagementtool is. Dit, omdat ook goede koppelmogelijkheden bestaan met andere contactkanalen, zoals livechat en eenvoudige integraties met ondersteunende technologie zoals kennismanagement en CRM.
Over BrightOne
BrightONE kwam tot stand op 1 juli 2013 toen de AURELIUS Group, gevestigd in München, grote delen van Tieto’s activiteiten in Nederland, India, Duitsland en Polen aankocht. BrightONE beschikt nu over 900 experts in vier landen die meer dan 30 jaar ervaring hebben in consultingdiensten, productontwikkeling en systeemintegratie.