Amdocs, een leverancier van klantervaringsystemen en -diensten, heeft onlangs haar nieuwste productsuite vrijgegeven, Amdocs CES 9.1. De nieuwe mogelijkheden van Amdocs CES 9.1 omvatten onder meer nieuwe sociale zorg, kleine en middelgrote onderneming (SMB) en multi-playmogelijkheden om dienstverleners in staat te stellen hun klanten de controle te bieden van hun ervaringen over elk kanaal, netwerk, service of apparaat.
Amdocs CES 9.1 is een geïntegreerde productsuite met bedrijfsondersteunende systemen, en operationeel ondersteunende systemen, en netwerkcontrolewaarmee aanbieders van mediadiensten de klanttevredenheid vergroten, klanttevredenheid baseren op real-time inzicht en profiteren van nieuwe mogelijkheden, zoals de SMB markt en nieuwe lijnen van het bedrijfsleven.
Nieuwe CES 9.1 functionaliteiten
Amdocs Multi Play: biedt een real-time weergave van de klant over alle fasen van het bedrijfsleven, zoals draadloze, wireline, breedband, betaal TV en clouddiensten en alle apparaten, met inbegrip van draagbare, om een gepersonaliseerde klantervaring te leveren.
Amdocs Social Care: breidt klantenservice uit tot socialenetwerkkanalen. De CRM oplossing linkt de sociale identiteit (via opt-in) naar BSS klantprofielen en maakt gebruik van real-time analytics om interacties met klanten te identificeren die echt belangrijk zijn.
Amdocs SMB: maakt het mogelijk dat dienstverleners SMB-omzetstijging en -marktaandelen kunnen vergroten door de toevoeging van bedrijfspakketten zoals VPN, zakelijke en cloudtoepassingen. CES 9.1 biedt ook verbeterde zelfbediening en brengt eigen apparaat (BYOD) mogelijkheden.