Epicor lanceerde de nieuwste versie van zijn klantrelatiemanagement (CRM) software, Epicor Retail CRM 7.0, waarmee retailers een krachtige volgende-generatie-basis hebben voor het winnen van klantbetrokkenheid en loyaliteitsstrategieën. Epicor zal ook zijn Windowstablet-gebaseerde oplossing tonen bij NRF in New York.
CRM 7.0 stelt gebruikers in de gelegenheid om diepgaande, progressieve en voordelige relaties op te bouwen. CRM 7.0 is een multi-brand en multi-channeldatabank en biedt retailers een 360 graden klantbeeld.
De krachtige segmentering van modelleren middels Epicor Retail CRM 7.0 stelt retailers in staat meer gepersonaliseerde campagnes en promoties te voeren voor een betere winst en merkloyaliteit.
Een goed ontworpen verkooployaliteitsprogramma is ter aanmoediging of verandering van klantgedrag, in het bijzonder door het verstrekken van zinvolle prikkels voor klanten om meer te winkelen en meer uit te geven. Epicor Retail CRM 7.0 geeft retailers de krachtige tools om verschillende loyaliteitsprogramma’s te differentiëren en aan te passen met hun eigen set van regels, tevens het vereenvoudigen en automatiseren van klantrelatiemanagement (CRM).
CRM 7.0 helpt retailers om loyaliteit en de levenslange waarde te vergroten door volledig te integreren met klanten in alle kanalen en merken met behulp van diepgaande kennis van wie ze zijn, hoe, wanneer en waar ze winkelen, wat ze kopen, en wat hen motiveert om weer te kopen.
Epicor Windows 8 tableteditie
De Epicor Windows 8 tableteditie stelt detailhandelaren in staat om een volledige POS installatie te kunnen uitvoeren op Windows tablets voor check out, evenals toegang tot alle backoffice-activiteiten, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie en dashboardfunctionaliteit.