Selecteer een pagina

Suddenlink Communicaties gaat de klantmanagement en CRM oplossing van NetCracker Technologie implementeren om het bestelproces en het vinden van oplossingen voor problemen te versnellen. De CRM oplossing gaat het bedrijf ook helpen om klantenserviceefficiëntie te verbeteren, trainingskosten en –inzet te verminderen en de algemene wachttijd van klanten te minimaliseren om een hogere klanttevredenheid te behalen.

Suddenlink biedt snelle internet-, HDTV-, huisbeveiliging-, voice- en online videodiensten aan. NetCracker, die de primaire gehoste facturatie-oplossing van Suddenlink produceert, gaat nu zijn relatie met het bedrijf verbreden met de implementatie van zijn webgebaseerde klantrelatie- en CRM oplossing. Met deze CRM oplossing kunnen gebruikers gemakkelijk een brede reeks klantenservice-representatieve (CSR) functies benutten. De CRM oplossing zal zorgen voor een verbeterd, structureel proces waardoor verkopen gestimuleerd zullen worden, fouten die kunnen leiden tot afgezegde bestellingen geminimaliseerd of geëlimineerd en gesprekbehandelingstijd verminderd kan worden.

De CSR’s van Suddenlink zullen met het CRM systeem in staat zijn om bestellingen te versnellen en problemen eerder op te lossen. De CRM software maakt het voor Suddenlink mogelijk zich te concentreren op het verbeteren van klantinteracties en –ervaringen. Dit proces maakt het leren werken met de CRM desktop en het werken hiermee voor CSR’s gemakkelijker. Hierdoor worden de trainingstijd en de kosten voor Suddenlink verminderd.

Sylvain Seignour, VP van de Amerika en Europa afdeling van NetCracker: “Suddenlink is zoals veel van onze klanten een wereldwijd bedrijf dat tijdens het ontwikkelproces te kampen heeft met moeilijkheden en kosten. Ze stappen namelijk over naar digitale bedrijfsmodellen en schakelen meer transacties en klantinteracties in. We kijken ernaar uit om met Suddenlink te werken om zijn klantervaring te verbeteren en de belangrijke operationele kosten met ons CRM systeem te verminderen. We verbeteren met de CRM oplossing ook de mogelijkheid van Suddenlink om producten te verkopen en steeds moeilijker wordende problemen voor klanten op te lossen.”